breadcrumbs_revolution_theme

В інтернет-магазині Внаушніках, Ви можете придбати якісний товар за доступними цінами. Ми цінуємо наших клієнтів і робимо все, щоб підвищити рівень сервісу і створити максимально комфортні умови для Вас.

Всі товари нашого інтернет-магазину проходять перевірку на якість і відповідність заявленим характеристикам.

Однак, ми не можемо нести відповідальність за збереження Вашого замовлення під час транспортування силами поштових компаній.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні у відділенні пошти (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).


Повернення або обмін товару

У тих випадках, коли Ви замовили товар помилково або сумніваєтеся в якості придбаної Вами продукції, існують нескладні механізми повернення товару.

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся, що:


  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Щоб повернути або обміняти товар, зверніться до менеджера нашого інтернет-магазину будь-яким із способів, доступним на сторінці Контакти.


Гарантія на товар

Мінімальний термін гарантії, який надає наш інтернет-магазин на електроніку, становить 14 днів з дня отримання товару покупцем. Також, гарантійний термін може бути різним для кожного товару, тому гарантійний термін вказаний в картці товару. Якщо Ви не виявили терміну гарантії на товар, який Вас цікавить, Ви завжди можете звернутися до менеджера будь-яким доступним способом, представленим на сторінці Контакти для уточнення інформації, якої бракує.


Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:


  • порушена збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:


  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску


Якщо у Вас виникли питання, наші менеджери з радістю на них дадуть відповідь. Зв'яжіться з нами через форму зворотного зв'язку або за телефонами, вказаними на сторінці Контакти